Si të ndaloni një kamion në bor
Një këmbë e edukuar mund ta mbajë kamionin tuaj duke lëvizur në drejtimin e duhur
Ju jeni ngarje 4x4 tuaj në një rrugë me dëborë, kur, papritmas, ju vini re bends rrugë në të djathtë.
Ju goditni frenat dhe fiksoni timonin drejtës në të djathtë, Por kamioni vazhdon të mbjellë një vijë të drejtë.
Në fakt, ajo është drejtuar për një pemë.
A do ta dini se si ta trajtoni këtë?
Kontrolli i një 4x4 përcaktohet nga tre faktorë: drejtimi, përshpejtimi dhe frenimi.
Ju mund të përdorni të tre në kushte rrëshqitëse, por vetëm një në një kohë.
• Këtu janë dy nga situatat më të zakonshme që mund të hasni në dëborë ose zhavorr.
Ju goditni frenat dhe fiksoni timonin drejtës në të djathtë, Por kamioni vazhdon të mbjellë një vijë të drejtë.
Në fakt, ajo është drejtuar për një pemë.
A do ta dini se si ta trajtoni këtë?
Kontrolli i një 4x4 përcaktohet nga tre faktorë: drejtimi, përshpejtimi dhe frenimi.
Ju mund të përdorni të tre në kushte rrëshqitëse, por vetëm një në një kohë.
• Këtu janë dy nga situatat më të zakonshme që mund të hasni në dëborë ose zhavorr.
1. Problem: Humbja e drejtimit
Për të mbajtur fundin e pasmë nga thyerja e lirshme në një kthesë në rrugë siç tregohet në të djathtë, zbatoni frenat para hyrjes në kthes.
Pastaj lëshoni frenat dhe rrotulloni timonin.
Bëni këtë, mbani automjetin në një vijë të drejtë dhe përshpejtoni.
Më shumë shpejtsin në këtë pikë transferon peshën ndaj gomave të pasme, duke përmirësuar tërheqjen.
2. Problem: Humbja e drejtimit
Nëse ju ktheheni në një kthes dhe automjeti plows drejt përpara, të rezistojë thirrjen për të bllokuar në frenat dhe të kthehet timon më shumë - të gjitha që nuk është të sigurojë një rrëshqitje.
Në vend të kësaj, butësisht aplikoni frenat, të cilat transferojnë peshën në goma para, duke përmirësuar tërheqjen. Kjo e bërë, ju mund të rifitoni kontrollin e drejtimit.
Post a Comment